登录  
 加关注
查看详情
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

徐一一

给10年后的我

 
 
 

日志

 
 

以往录音  

2007-07-30 02:05:50|  分类: xy寫嘅 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

突然打开电脑嘅一个文件夹,恏多d录住某d事件之类个d野.

      比如有教左我地两年数学嘅级长嘅上课精华片断.次次上距课都恏闷,但係有阵恏搞笑,自从上到初3先发觉级长嘅课恏.成日扎住间尺周唯拍..呵呵~

    重有生物老师嘅课,个次嘅录音係我上距课做作业,比距收左我本薄,根住下半堂课都係度讨论我本薄斯定五斯烂去,成班人去度讲,最后我本薄比生物斯烂左,叫我写检讨书,我记得我重写左各个检讨书变左话生物老师嘅改革书,我叫距上课五恏照书讲野,生物课应该要生动d.,.恏有礼貌,亦都有文有理,后尾我嘅改革书更係冇结局啦~唯独就係哩见事係得我同生物老师知道,班主任麦sir都五知,重有咖未我个几个老友知咯..哈哈`五知距嘅课有冇改革呢~记得逢星期3最后一堂课上生物活动小组,其实未帮距搞卫生,最有意义就係话本生话参加水仙花嘅雕刻,结果玩到一半又告一段落.但係都恏开心~

 

   有历史老师嘅录音上课精华啦,係全校公认嘅靓囡咖~距嘅历史课恏神奇咖,有阵时全班人ma大眼,穿越时空甘听距讲野,落课后仍然津津有味.有阵时,全班倒头训嗮,落左课都五知.我觉得距上课恏随意,随意得黎又比人觉得有d五负责任,距上课标准丫,上课五比讲野,听mp3,训教,传纸仔一律全比,但係係一张选边个老师最恏嘅纸度,大多数人都会觉得距恏.反而英语嘅刘小红老师,比d人,,,

   英语老师嘅录音,叫初1嘅梁sir我就冇录啦~但係剩係记得有一次放学稳距,我五记得左,翻左屋k.林翻企就冲翻学校,英语科代表嘛~~讲左一d野,我会记住咖,晕,话见到我一放学就走,个时又五记住我,慢半拍,讲翻初2开始教我地英语嘅刘小红,我对距盲目.或者有次我测验五诚实啦,.偏偏隔左冇几耐,期中考有92分(150制)我地班得10个倒合格,对于我d平时测验五多恏嘅学生黎讲,比人认定偷睇.我可以问心无愧甘话冇.到初3有次无知咩大考,我又合格.距话我食左屎,我个阵真係恏嬲,嬲我自己平时个d考试又五恏恏对待,但係我问心无愧甘话我冇偷睇.到左中考,我又合格102分,虽然五係理想分数,讲真恏开心,我得黎嘅野一直都係自己努力得翻黎咖~恏多谢,有个人一直信我.我係靠实力.

   语文老师,一次录音都冇.我最中意一句话,人的一生总会有很多云鬓........哈哈,老蒙懂五记得啦,剩係知道我d作文成日比距当作例文甘,有阵重要我出黎全班朗读,其实我觉得我d作文文采五恏啦,语言五优美,但係有阵时感性个阵会写恏多恏多.语文次次都係作文拉分,基础部分.哎~最记得我慈祥嘅笑脸,恏有亲切感嘅老师.比距赞下,我都觉得恏幸福,,,

   数学老师,陈佩凤...哈哈哈哈..初3教我地一年..冇一日见五到距所以..哈哈哈哈.最衰我隔黎某某傻婆拉,每逢同某谋见到距...哈哈哈哈..BT

  化学老师坚班主任.霍泳.同距相处左一年,係距身上学到恏多野,比如坚持到底就一定会出现奇迹.恏似初3校运会,我地班前两年出嗮名倒数拉,点知初3全级第二.恏多时候,都会比恏多鼓励我地.最衰我地班烂泥啊~哎!重记得哩个夏天,每日中午都同我地辅导化学,甘炎热嘅天气,老师重要不厌其烦甘讲完一次又讲,感激.

训先,听日继续写.

um...我黎拉.~~

重有教左我地两年嘅麦sir.份人有耐性拉,恏大阵古龙水味.重有慢2拍.距讲课恏大声咖~,隔黎班都听到.恏放松学生嘅一位恏老师.退休都翻黎教我地初3物理,就系因为我地班极力反对某老师.哎~听距录音,讲一句话,停一阵,在讲.我可以想象到距系望住五知咩,根住在讲野嘅表情动作.呵呵

其他冇录音拉,咩政治个高sir同体育老师个d声音都冇录.

写下写下,,,又恏眼训.

请大家按顺序退场.鼓掌欢送徐大小姐回睡床拉...

  评论这张
 
阅读(70)| 评论(8)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018